Friday, December 9, 2011

Cardz TV Stamps Challenge #2

Guess what day it is? Come on...guess!!! You are so right!! It's time for another challenge for Cardz TV Stamps!!! Whoo Hoo!!! Our challenge for you, if you accept to take on the task, is to make a Christmas card, tags, mini abum, home decor item, gift or candy container, or what ever you'd like. Something 'Crafty Christmas'!! Your gonna love what Mary is giving away this time. Two stamp sets! Yeah!!! Encouraging Thoughts and Make a Wish. Check them out here. Mary's stamps are awesome!!! Now on to my project. Yeah, a project. Not a card this time. I know you're shocked! So am I!! LOL I altered a 7 inch paper mache box. I covered it with paper from K and Company-Secret Santa Designer Paper Pad that I picked up last year. The candy canes I cut from the Christmas Cheer cartridge. I used some glossy accents on the cutout parts of them. The large tag I hand cut. It is 4x2. I used a square punch to make the angle cuts on the top. I cut two and glued them together for thickness. I stamped it and the smaller tags with a sentiment from the Home for Christmas stamp set. The smaller tags are punched. I used my croc-a-dile and put an eyelet in the top and ran twine from The Twinery-Maraschino and Peapod-through them. I tied the small ones on the candy canes and the larger one is to attach to the lid. I also used some candy cane bling from Studio G that I picked up at Walmart. the Rudolph candy canes were made using brown pipe cleaners cut in half, twisted around the top on the candy cane and then shaped. I glued googly eyes on and a red pompom. I haven't made these since our children were little. Make sure you check out what my DT Sisters have made for your viewing pleasure. Awesomeness for sure!! Now it's your turn to take the challenge. Make something 'Crafty Christmas' and link it up so we can come and admire it!! Hope ya'll like my Rudolph candy canes and my altered box!!! :)


11 comments:

jessica said...

OMG these are soooooo cute!!!
TFS :)

Melissa said...

Very nice job!

Janis said...

This fun project is exactly how I think of you... FUNNESS all the time. Love it!
:) Janis

sandee said...

adorable!!

ChatterScene.com said...

How fun! I love it!

Jeri said...

Sharon-I absolutely adore your little reindeer candy canes. I think I'll make a couple to send to my granddaughters and put it in with their Christmas present when we mail them back to Michigan.

Scrapper69 said...

WOW! A PROJECT instead of a card! You go Girl! :O) It turned out really CUTE! Like those Reindeer candy canes.... ADORABLE! :o)

Sherrie K. said...

OMG, these are adorable!!! I love these cute reindeer candy canes:)
Sherrie K
http://sherriescraps.blogspot.com

Jovan said...

This is so super ADORABLE! I love the reindeer candy canes!

Kate said...

Very Cute. Love it.

Hugs,
Kate

Elaine said...

Sharon,
Love this project, super cute idea!